Saker som tar upp min tid...

Saker som tar upp tid:
- Serier. I detta fall 90210, som vilket för övrigt är ett överdramatiskt, orealistiskt jippo. Och jag skäms över att erkänna det, men jag är fast. Och ja, jag spolar fram och tillbaka vid de bästa ögonblicken.. (Okej, gick jag över gränsen?)
- Läxor. Seriöst, glosor... Varför, pudelmats?! (Min franskalärare) som förövrigt utsett mig till klassens underdog och kollar på mig besviket varje gång jag gör något litet fel.
- Tiden imellan serietittandet och läxorna..
Äh.. jag kanske bara är dålig på att disponera min tid.
Skit, det var inte det detta skulle handla om. Haha, jaja. Jag är lat. There you have it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
 babe(s) checking me out
RSS 2.0