En lista.

10 saker jag tycker om:
Att slänga sig på sängen och återhämta sig i åtminstone fem minuter efter en lång skoldag.
Lättnaden av att ta av sig klackarna efter en lyckad kväll.
Ögonblicket då huden möter havsytan en varm sommardag.
Att vakna pigg.
När du hör en riktigt bra låt och det känns som att hela kroppen lyssnar & du ryser överallt.
Kvällsdopp i skymningen följt utav att snabbt vira in sig i handduken och gärna mysa med någon för att snatta lite kroppsvärme.
När man får ett litet barn att skratta.
Nyrakade ben, nytvättat hår och nybäddad säng.
Snygga basplagg.
Att somna bekymmerslöst och direkt.

9 saker jag tycker mindre om:
Press.
Lärare som är sena. När man precis fått upp "hoppet" om att lektionen kanske är inställd, då, då passar det att komma!
När någon annan gör sig illa, speciellt om det är jag som orsakat det.
Att bli tagen för givet.
När det inte finns något gott i kylskåpet.
Trångsynta människor med dåliga argument.
Känslan innan man ska nysa.
Lakrits, uäk!
Att hårspännen alltid försvinner. Sjukt mystiskt fenomen.
8 bloggar jag läser:
My Blomquist
Stolen inspiration
Fanny Lyckman
Lisa Place
Blommigt
365 days
Implode
Martina Fabretto
7 saker jag vill göra i framtiden:
Åka utomlands efter studenten (wow, skräll).. Nej men, jag vill känna mig fri. Kunna åka dit JAG vill bara för att jag har lust liksom. Vila upp mig, sola, festa, göra helt och hållet som man inte ska men ändå ha känslan utav att allt är rätt. Ja, precis så.
Jobba med något som känns perfekt. Vill inte nöja mig med något bara för pengars skull, eller för var jag befinner mig just då.
Bo i en lägenhet som jag fått göra vad jag vill med. Det ska vara högt i tak, ha en trång hall, luftigt kök och ett vardagsrum som skriker mys.
Få en dotter som ska föra vidare traditionen (på min papps sida) att heta Vilhelmina i mellannamn.
Lära mig något helt nytt, och "onödigt". Typ som att ro, eller varför inte att prata baklänges flytande?
Plugga i en annan stad.
Misslyckas, misslyckas värre för att sedan känna den ljuva lyckan utav att lyckas.
6 butiker jag besöker dagligen:
Urban Outfitters
Nastygal
Modekungen
Romwe
Zara
Topshop
5 saker jag är rädd för:
Rymden, det okända. Samtidigt som det fascinerar mig.
Att förlora någon som står mig nära.
Att inte räcka till.
Läskiga telefonsvarare.
Kärlek, tror jag.
(Woah, djupt)
4 ord som beskriver mig:
Tålamodig.
Förstående.
Positiv.
Virrig.
3 saker som jag ser fram emot:
Sommarlov och allt det innebär.
Teneriffa.
Börja 2an och därmed min inriktning.
2 snygga killar:
Francisco Lanchowski - no doubt.
Matt Lanter - man kan inte inte bli småkär i den snubben efter att ha kollat 4 säsonger 90210.
1 bra låt:
You're the one that I want - Angus & Julia Stone

Kommentarer
Postat av: Anonym

matt lanter efter 90210 håller med, beroende!!!

2012-03-08 @ 22:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
 babe(s) checking me out
RSS 2.0