Hunger Games







Har precis sett hunger games med syster min. Jag kan inte i hela världen förstå hur den kan vara barntillåten (11 år och uppåt). Det var knappt så att jag klarade mig igenom den.(Jag kom även på mig själv med uppspärrade torra ögon i någon konstig pose flera gånger, ni vet när man ser så där creepy ut som man bara gör när man kollar på något som man inte kan slita sig från?) I alla fall. Den var riktigt, riktigt gripande. Den har även ett väldigt sjukt (in a bad way) koncept. Men går inte in på det, vill inte spoila något!

P.S Har skaffat mig sommarjobb på en utomhus teater i Falkenberg. Chill! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
 babe(s) checking me out
RSS 2.0