kalas

Lyfter på hatten, välkomna in, men åh ni hade inte behövt ta med blommor ju.. Vad omtänksamt.

Häng era rockar här. Slå er ner, jag bjuder på kakor.

200:e inlägget firar vi med lite lära-kännande.
Den värsta känslan är: Besvikelse, på sig själv såväl som andra. Den bästa känslan är: Äkta lycka. Då allt bara flyter på och inga bekymmer existerar. Jag är bäst på: Att vägleda, ge råd, lyssna (...långa promenader i solnedgången? Hej kontaktannons) Jag är sämst på: Att tycka illa om någon/göra elaka saker. Mitt samvete är lite väl stort ibland. Jag lyssnar på: Lykke li/Mumford and sons/Bon Iver/Veronica Maggio, helst för stunden. Jag pratar: Gärna. Men inte om situationen är obekväm då överlåter jag det till någon annan. Jag tycker om: Värme, långa ljusa nätter, mat (indiskt!!!), les hommes med mörka ögon och fina käkben, mina amigos och ja dig såklart. (hehe) Jag tycker inte om: Sådant/sådana som gör saker komplicerat. Kärlek är: Fint, men tilltalar inte mig just nu. Sist jag grät: Häromveckan skulle jag tro. r jag vill tänka: Stänger jag av resten av systemet och skriver ner det jag kommer fram till. Just nu i ett kollegieblock. Hoppas på ett finare alternativ i julklapp dock. Just nu tänker jag på: Olösliga ekvationer om mitt liv, julklappsfunderingar, att jag måste städa mitt rum och att jag har fått jullov! Idag har jag: Börjat tillfriskna. Ikväll ska jag: Sova av mig min öroninflammation. Imorgon ska jag: Förhoppningsvis kunna dra ner till stan och köpa de första julklapparna (ni kan nästan känna paniken, ellerhur?). Min mobiltelefon är: Bredvid mig, har hittat ett nytt spel. Kan inte släppa den. Dessa nymodigheter!

Nu får ni gå igen om ni vill.
Eller så kan ni stanna här och mysa, det brukar jag göra.

Kommentarer
Postat av: annika

busted! du såå läser mig blogg :*

2011-12-21 @ 23:38:02
Postat av: maja, fashioncrack

hehehehehehe

2011-12-21 @ 23:43:45
URL: http://fashioncrack.blogg.se/
Postat av: Soffeloffe

Majse, du e så myyyyys:))

2011-12-22 @ 00:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
 babe(s) checking me out
RSS 2.0