those dancing days=♥


Sommartid. Ett bra påhitt det där. Inte bara får det dagarna att bli längre och ljusare utan det innebär även att när det slår om till sommartid så kommer sådana naiva stackars människor som jag fram. Dagen har spenderats på altanen, förvisso till hälften sovandes/pluggandes, men det ägde. Jag blir glad, och nu känns det som att alltihopa kommer gå som en dans. Självklart kommer jag få äta upp att jag skrev det där, åh vad jag kommer få göra det. Men det är morgondagens problem.

Förresten! Jag har en sorglig nyhet att berätta. Mina trogna svarta jeans har numera gått bort. På ett mycket hastigt och oväntat sätt. Du kan tro att de sprack mitt i någon häftig lyckohjulning på gräsmattan, men nej. Så spännande är jag ej. Jag skäms lite över att säga det här, men knappen längst upp på gylfen (har den något namn?..) lossnade. Jag borde ta det som ett tecken. Jag skyller det på mammas köttbullar och choklad. Fuck beach 2012.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
 babe(s) checking me out
RSS 2.0