åh du ljuva torsdagskväll



Jag går runt och är glad, kanske till och med lite kär. I livet dårå. Inte för att det har skett någon vidare drastisk förändring i min tillvaro eller så... Antar bara att det är det här med ljus och värme som får mig att skina upp! Det gör att allt känns mycket lättare, t.ex. som att gå upp på morgonen (det är ju vanligtvis dagens största ansträngning) men numera känns det inte lika tungt.

 

Nu skall jag tvätta håret. Gillar dock mitt hår när det är lite otvättat. (Misstolka mig inte nu, inte när det är äckligt och fett. Utan när det bara gått någon dag. Det lockar sig finast då). Och att tvätta håret är bland det tråkigaste som finns, haha, jag vet. Bland alla grejer i världen så är det nog en av de tråkigaste sakerna man kan göra.  Jaja, nu ska jag ta mig i kragen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
 babe(s) checking me out
RSS 2.0