torsdagslista!!

morgon eller nattmänniska? nattmänniska. är alltid piggast, mest produktiv och snyggast kvällstid (vad gäller det sistnämnda så gäller det lite mindre när vin är inblandat)

vad gjorde du för 15 min sedan? då noppade jag ögonbrynen (var mer än dags)

vad är viktigast för dig? oj shit, haha. att förverkliga mig själv och samtidigt ha det så bra med min familj och vänner. 

stökigt eller välstädat? städat är nice, men min reda har en tendens att vara kort.

vad längtar du mest efter just nu? ljus, vår!! mina soldrivna batterier behöver laddas upp. sedan längtar jag även till min londonresa (som inträffar om mindre än två v) då jag levt i shoppingcelibat i två månader.

vad är det finaste du vet? nyckelben, genuint snälla människor, efter-en-hel-dag-på-stranden-hår, min farmor och min mormor, skäggstubb på fina käkar, kärlek och vänskap.

om du bara fick lyssna på en enda artist/grupp i hela ditt liv, vem/vilka skulle det vara? motivera. Ifall Matt Corby hade haft fler låtar hade han lätt varit mitt val, men nu får jag nog säga first aid kit, för att de är så grymma. älskar stämsång!!

vad är det sorgligaste som finns? trångsynta och egoistiska människor.

bästa tv-serien alla kategorier? måste nog va glee, blir alltid så glad efter ett avsnitt haha.

vad är du för bakgrundsbild på mobilen? en bild på mig och kela! varierar mellan den och en bild på en lama i en taxi som heter bill.

när du var riktigt liten, typ under åtta, vad hade du för ambitioner? antingen så var det delfinskötare eller så var det isprinsessa eller nåt annat sånt mainstream. dessa tankar har nu bytts ut mot arkitekt/möbeldesigner/produktutvecklare mmmhmm!

vilken är ditt bästa klädesplagg och varför? just nu är det mina svarta och gråa långärmade tröjor från size&needle. gillar även mina lila acnebrallor, min v-ringade &randiga stickade tröja och mina cowboyboots

vilken är den knäppaste bilden på dig? den enda jag kan tänka på är den sofia tog på mig igår då det ser ut som jag bara har en näsborre, hur det nu än gick till!

det sista du sa högt? ja, jag pratar med mamma om det imorgon! puss, godnatt (till papps)

det senaste någon sa till dig? men ta det med mamma imorgon då. (logiskt)

vad är det för väder hos dig nu? kallt och stjärnklart

godaste glassmaken? 3 kulor på kulingen, i bägare, 2*polka &pecannötkola, med tuttifruttiströssel såklart!!

tror du på kärlek vid första ögonkastet? nja.. ne haha. så tråkig är jag

favoritklädsel?  alltid simpelt, bygger oftast på svart/vitt/grått varierat med nåt litet kul då å då.. blir inge roligare än så!

favoritlåt just nu? Big Eyes - Matt Corby

vad ser du om du tittar till höger? Min sängstomme, ljusslinga, vägg och en planch på eiffeltornet

höger eller vänsterhänt? högerhänt

kläder just nu? vitt linne och trosor, ska sovelisova

om du var en emoji, vilken skulle du vara och varför? hoppsan, jag använder ju inte sådana då jag inte äger en iphone.. *googlar*...men jag gillar puss-emojin för jag gillar att pussas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
 babe(s) checking me out
RSS 2.0